close

Hi, Diana:

Welcome to my life.

In the future, I'm expect the suprise you give.

When I saw you at first time, sorry I thought you were else.

Spend a afternoon, I know that I don't understand you much.

More know more want to have you.

thank you, We'll go together to have fun. 

                 By 小柯 2009.04.23

太開心了!!肖想很久的LOMO,總算得首了!!!

原本要買holga,但我卻第一眼愛上Diana。

我真是個不忠的消費者。

最後終於把她帶回家了,我開心死了!!!

Yeah!!我要帶他們三姐妹去征服世界各地。

小蛟龍、Vivitar、Diana。

可惜Diana我捨不得你去澎湖!!

不想你壞掉啊。愛死了!!

明天要把Vivitar裡面那捲拍掉!!

因為我很期待他今天工作的成果!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    missgoing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()